Грета Тунберг -детето на Елита и какво целят с нея?

Поглед върху мощната машина на Eлита, стояща зад Грета Тунберг и истинската програма зад нейното световно турне.

Мина известно време вече и можем да погледнем по-дълбоко зад налудничевото лице на Грета.


В рамките на няколко месеца Грета Тунберг премина от самотно момиче, протестиращо пред шведския парламент, до международно явление. Въпреки че средствата за масово осведомяване представят нещата така, сякаш този метеоритен възход се е случил естествено, това просто не е вярно.

Зад Грета стоят сили, които се контролират от големи международни участници и се подкрепя от големи финансови фондове. Тази PR машина позволи на Грета да се появи на корици на списания, да стане обект на хиляди новинарски статии, докато се снима със световни лидери и изнася речи в елитни организации като ООН.

Въпреки че Грета може да бъде истински загрижена за съдбата на планетата, нейното послание е внимателно изработено от онези, които я контролират, за да генерира специфичен отговор от младежта. Накратко, Грета е лицето на основна маркетингова схема - тясно координирани международни усилия за пробутване на глобалното затопляне чрез специфични средства: страх, паника и спешност.

Преди да продължа по-нататък, трябва да отбележа, че не съм нито „скептик на глобалното затопляне“, нито „активист на климата“. Това не е моята област на опит. Никога не съм анализирал никакви данни относно изменението на климата и връзката му с човешката дейност. Аз далеч не съм квалифициран да говоря по този въпрос, така че няма да го направя.

Възходът на Грета до международна известност е ясен случай на „определяне на дневния ред“, който се определя, както следва:

Определянето на дневен ред е създаването на обществена осведоменост и загриженост за актуални въпроси от медиите. Освен това определянето на дневния ред описва начина, по който медиите се опитват да въздействат на зрителите и установяват йерархия на разпространението на новините. Две основни предположения са в основата на повечето изследвания по определяне на дневния ред:

1.пресата и медиите не отразяват реалността; те я филтрират и оформят;

2.медийната концентрация върху няколко въпроса и теми кара обществеността да възприеме тези въпроси като по-важни от други въпроси.



Повечето медии са собственост на шепа мегакорпорации, което улеснява елита да насити света с конкретно послание. А метеорният възход на Грета е резултат от този вид насищане на медиите. Всъщност цялото й изгряване е неоспоримо доказателство за изключителния обхват и мощ на масовите медии в света днес, които са в състояние да създадат масивни движения от нищото.

Програмирането на средствата за масова информация е особено ефективно за онези, които не са развили остро чувство за критично мислене - особено младите хора. А феноменът Грета е създаден по поръчка, за да отговори на тази много специфична демографска група.

Ето поглед към възхода на Грета.

Семейни връзки





Млада Грета позира с известните си родители за списание. Забележете знака за едно око, направен и от двете деца.

Вижте повече за значението на символите ТУК

Бащата на Грета Тунберг е актьорът Сванте Тунберг, чийто баща е актьорът и режисьор Олоф Тунберг. Майка й е известната оперна певица Малена Ернман, която стана знаменитост на конкурса за песен на Евровизия през 2009 г. През 2010 г. Ернман беше наречен Hovsångerska (в превод „придворен певец“) от Карл XVI Густав от Швеция.

Майка ѝ в Евровизия 2009.




Ернман на корицата на списание Vi. Цитатът под нейното лице казва: „Всички продаваме душите си на дявола“. Не мога да си измисля това.

През 2017 г. Ернман печели наградата на WWF „Герой на околната среда“ за нейното „ангажираност с проблема с климата през последните няколко години“. Около година по-късно 16-годишната дъщеря на Ернман е видяна да протестира пред шведския парламент. Започва перфектната буря.

Светлините на прожекторите се нас

Първият протест на Грета


На 20 август 2018 г. Грета Тунберг седна пред шведския парламент с надпис „Училищна стачка за климата“. Четири дни по-късно книгата „ Сцени от сърцето“ е издадена от нейната майка.


Книгата на майка ѝ

Написана като „семейна автобиография“, книгата обсъжда различни въпроси като синдрома на Аспергер на Грета, който Ернман описва като „суперсила“. В един странен пасаж Ернман заявява, че Грета действително може да види въглероден диоксид, излъчван от превозни средства и сгради.

Перфектният момент между стачката на Грета и издаването на книгата не беше случайност. И стачката на Грета със сигурност не остана незабелязана.

В същия ден на първата стачка снимка на Грета беше публикувана на страницата във Facebook на „ Нямаме време“ , „социална мрежа за климатичните промени“. Страницата се управлява от Ингмар Рентжог - специалист по финансов маркетинг.

Рентжог в климатична стачка.

Рентжог е и председател на Global Utmaning Board, мозъчен тръст, който „насърчава устойчивото развитие в рамките на социалните, икономическите и екологичните измерения“. Global Utmaning Board е основана от шведския политик и икономист Кристина Персон, която е дъщеря на милиардера политик и предприемач Свен О. Персон.

Подкрепена от тази машина, историята на Грета привлече интензивно и непосредствено медийно внимание в Швеция и скоро след това по целия свят. След няколко месеца седмични стачки, Грета взе една година почивка от училище, за да се съсредоточи единствено върху изменението на климата и започна обиколка из европейските градове.

По време на тези събития една жена често е била забелязвана да „съветва“ Грета: Луиза-Мари Нойбауер.

Луиза-Мари Нойбауер с Грета.

Нойбауер е член на ONE Campaign, организация, управлявана от Бил Гейтс и Боно, която е в голяма степен финансирана от Фондация "Отворено общество" на Джордж Сорос.

В сайта за „проверка на фактите“ на Associated Press статия с причудливото заглавие Климатичната активистка Грета Тунберг няма „хендлер“ твърди, че Луиза-Мари Нойбауер не служи като „мениджър“ на Грета. Въпреки това признава, че Нойбауер е свързан с тази мощна финансирана от Сорос група.

Според уебсайта на фондация „Бил и Мелинда Гейтс“ „Кампанията "One" възниква в разговори между Бил Гейтс и Боно в началото на 2000 г. за необходимостта от по-добро информиране на американците за крайната бедност по света“ Кампанията One има връзки със Сорос, основател и председател на Фондация „Отворено общество“, която работи за изграждането на демокрации.

Брук Хавлик, служител по комуникациите от фондации „Отворено общество“, каза пред АП, че организацията е дала 10 милиона долара на „One“ от 2011 г.
- АП, активистката на климата Грета Тунберг няма „ръководител“

Чрез тези мощни връзки Грета скочи на световната сцена. Тя изнесе речи на преговорите на Тед Х, Европейския парламент, ООН и дори беше номинирана за Нобелова награда. Тя също се срещна със световни лидери и знаменитости по целия свят, включително папата.


Разбира се медиите не спряха да превъзнасят Грета и я сложиха на много корици на списания по цял свят.

Грета на корицата на списание iD. Забележете знака с едно око.


Друга снимка на Грета. Невидима ръка хвърля сянка върху едното й око. Много символично.

От самотно момиче, протестиращо пред шведския парламент, Грета се превърна във фигура на героизъм и мъченичество.

Банер, превръщащ Грета в религиозна фигура.

След като обиколи Европа, Грета се качи на лодка и отплава до Америка, където беше приветствана като герой, пораждайки масивни училищни стачки, където и да отиде.

Чрез средствата за масово осведомяване Грета се превърна във важен фактор в местната и международната политика и направи глобалното затопляне основен приоритет в западния свят.

Но каква точно е ролята на Грета в голямата схема?

Ролята на Грета

Въпреки че мнозина са готови яростно да отричат ​​този факт (защото това противоречи на дневния им ред), Грета е просто пионка. Тя се контролира от могъщи хора с големи финансови възможности за популяризиране на конкретен дневен ред. Програмата не е само за изменението на климата - тя е свързана с изменението на климата под много специфичен ъгъл.

Ролята й беше отлично определена от самата Грета по време на реч на (много елитния) Световен икономически форум:

„Възрастните продължават да повтарят, че сме длъжни да дадем надежда на младите. Но не искам такава надежда. Не искам да се надяваш. Искам да изпаднеш в паника. Искам да изпиташ страха, който изпитвам всеки ден. "

Паника и страх: Две думи, които водят до прибързани и ирационални реакции, основани на негативни емоции. И този страх и паника се вкореняват изцяло в младежта, създавайки поколение, което е убедено, че светът гори.

Протестиращо дете: целевата аудитория на Грета.


Грета е лицето на масивен тласък в средствата за масово осведомяване и образователната система, за да убеди децата, че тяхната „къща е запалена“. Тъй като децата усвояват информацията, която им се предоставя, без какъвто и да е филтър, този тласък създаде ново тревожно явление: еко тревожност.

Вместо да се наслаждават на детството си, децата растат с чувство на страх и предстояща гибел. Изследователите вече свързват опасенията за околната среда със случаи на тревожност, депресия и дори самоубийство. Самата Грета предаде това чувство по време на речта си в ООН: 

"Как смееш. Ти открадна мечтите ми и детството ми с празни думи. ”

Въпреки че Грета може да бъде искрено загрижена за изменението на климата, онези, които стоят зад нея, имат много по-тъмен дневен ред: Да създаде поколение деца, изпълнени с тревожност и депресия, давайки на Елита карт бланш за драстични мерки, вариращи от повишаване на данъците до загуба на лични свободи . И нека не забравяме основната цел на всичко това (което е и основната цел на елитните организации зад Грета): Създаването на единно световно правителство, управлявано от световния Елит ... за борба с изменението на климата, разбира се.

В заключение

Всеки човек, който се осмели да погледне критично на явлението Грета, веднага се сблъсква със същата реакция: „Как смееш да тормозиш аутистично момиче?“ и „Вие сте скиптик към изменението на климата“. Както се вижда по-горе, тази статия не е за самата Грета, нейния външен вид или съмнителното ѝ психическо здраве. Ставаше дума за онези зад нея, мощната машина, която й осигури платформата да стане любимец на медиите.

Освен това в тази статия не става дума за „отричане“ на изменението на климата или други екологични проблеми. Става въпрос за това как тази идея се „продава” чрез конкретни инструменти, основаващи се на страх, паника и спешност. Както всеки друг важен въпрос, замърсяването трябва да бъде разгледано по рационален начин, като се започне с основните източници на проблема. В САЩ секторите на транспорта, промишлеността и електроенергията представляват над 80% от емисиите на парникови газове. С други думи, корпорациите, притежавани от Елита, са основните замърсители в света днес. Те са тези, които отделят тонове въглероден диоксид във въздуха, докато изхвърлят тонове токсични отпадъци в реките. Вместо да се справят челно с тези индустрии, елитът дефилира около едно аутистично момиче, заснема световни лидери, които пляскат на нейните речи и насърчава децата да се страхуват.

Защо? Защото това, което те наистина търсят, е контрол и подчинение. И най-добрият начин да се получи контрол и подчинение е чрез създаване на страшно и паническо население, което моли правителствата да решат проблемите им.

Всички права са запазени, не копирайте статията или части от нея без съгласието на автора! 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Съществуват ли рептили и сред нас ли са

Хубави места във Варна, които трябва да посетите

Катакомбите под Варна за които не знаете!